tisdag 10 september 2013

nya skorna

Här kommer äntligen bilder på mina nya skor! De med nitar på kommer jag definitivt behålla, men är lite osäker på stövlarna. Vad tycker ni? :) Det är alltså skinn i själva skon på dem och mocka i olika färger i skaftet. Blev förresten ganska chockad när jag skulle hämta ut paketet, för det var gigantiskt! Tänkte mig en eller två påsar, men fick en stor kartong! De måste trott att jag är världens shopaholic eller nåt! Han som stod i kassan skojade till och med med en annan kund om att han borde hjälpa mig bära hem den. Haha, kul att man kan roa folk i alla fall! ;) Hur som helst så kunde jag inte gå och handla ingredienser till bullarna med en oversized låda i släptåg, så jag har lite kvar att fixa med dem idag. Själva bullarna är klara, bara glasyren som fattas! Återkommer om det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar