lördag 21 september 2013

härliga lördag

Äntligen helg! Jag inledde den igår genom att spendera dagen i Blekinge med min fina pappa! Hur mysigt som helst! :) Smulan var så glad över att få busa med Pappas hund. De har känt varandra sen de var valpar, så de är som ler och långhalm. Hur sött som helst! På tåget hem var hon så trött att hon somnade i mitt knä, haha. Idag är det inte mindre än två roliga spelningar med orkestern! Nice att det är så fint väder fortfarande - längtar definitivt inte till de kalla vinterspelningarna. Burr! H ska iväg på en disputationsfest ikväll, så jag tänkte passa på att experimentera lite i köket. Har lite roliga planer som jag hoppas ska lyckas. Kika in lite senare ikväll så får ni se resultatet! ;) Önskar er en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar