onsdag 11 juli 2012

plötsligt händer det

Jag trodde aldrig det här skulle hända, not in a million years, men H har lyckats övertala mig att börja springa med honom. Gaah! Provade första gången igår och blev chockad över hur myket jag flåsade! Trodde jag hade ganska bra kondition, men tydligen inte. Eller man kanske har olika typer av kondition? Alltså, man kanske är van vid olika saker? Jag flåsar inte så mycket när jag går på aerobics, dans eller step. Blir jättesvettig och helt slutkörd då med, men det är en skönare typ av slutkördhet tycker jag. Ska iaf ge löpningen en chans under sommaren! Får se om jag fortsätter med det efter det. Idag blir det iaf "vanlig" träning för mig; ska gå på step med en kompis. :) Annars har jag inte så mycket planerat idag, mest lite ärenden på stan och så. Vad har ni för er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar