onsdag 18 juli 2012

glanslöst hår?

Jag får lätt väldigt torrt och frissigt hår. Fuktigt väder är verkligen min fiende - då blir håret typ oregeligt och kan absolut inte vara utsläppt! Hörde för ett tag sen talas om att det finns silikondroppar man kan använda för att få extra glans, men de jag såg fanns bara hos frisören och var ganska mycket dyrare än vad jag kände för att lägga ut. Till slut sprang jag på en lite billigare variant på Kicks som jag köpte och testade. Den är jättebra! Man tar 1/2 - 1 droppe, gnuggar ut den i handflatorna och stryker sen över håret. Det blir verkligen både superglansigt och mindre frissigt! Jag har inga problem med trassligt hår, men enligt förpackningen ska produkten tydligen vara bra mot det också. :) Rekommenderas varmt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar