lördag 7 juli 2012

clinique anti blemish solutions

Jag har under en längre period varit extremt stressad pga olika saker som hänt i livet, vilket medfört att min stackars hy i ansiktet typ kollapsat totalt. I  tonåren hade jag alltid fin hy så jag blev väldigt förvånad över  denna nya, flammiga varianten jag plötsligt tvingades leva med. Har  hela tiden tänkt att det säkert kommer rätta till sig igen när allt  lugnar ned sig, men icke. För nån månad sen fick jag tillslut nog och gick till Kicks för att be om råd. Tjejen som  hjälpte mig rekommenderade Cliniques produkter och jag köpte ett  intro-paket som skulle räcka runt en månad. Det jag köpte heter "Anti Blemish  Solutions" och ska användas 2ggr om dagen tills produkterna är slut. Kitet består av  en rengörande mousse, en toner och en återfuktande och närande kräm.  Eftersom jag är ganska torr i hyn tyckte hon också att jag skulle köpa  en extra hudkräm så att inte produkterna torkar ut den helt. Efter ungefär en månad var min hy i det närmsta återställld. Fantastiskt! Jag bestämde mig för att fortsätta ett tag till med samma serie för att inte falla tillbaka till den dåliga hyn igen (stressen har tyvärr inte lagt sig så mycket än) och har faktiskt ingenting annat än positivt att säga om produkterna. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar