fredag 13 juli 2012

kings & queens shimmering body milk

ag har en tub Kings & Queens body butter sedan tidigare som doftar himmelskt av mango, så när jag hittade en shimmering body milk på rea i Kicks webshop kunde jag inte låta bli att beställa den! Doften " Queen Isabella Orange & Cinnamon" lät visserligen lite speciell, men eftersom body buttret jag har luktar så gott tänkte jag att jag nog vågade chansa ändå. Precis som mitt body butter så doftar body milken ganska mycket, men inte för mycket. Antar att just den här doften kommer från deras julkollekton, för man luktar lite juligt när man tagit på den. ;) Om man gillar när det är mycket shimmer/glitter i shimmering body lotions så är den här värd att satsa på. Personligen älskar jag när huden glittrar, särskilt på härligt bruna sommarben! Så fint! Känner ni för att köpa den så finns den här och kostar nu endast 55kr istället för 110! Som hittat!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar